سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر در کسى خصلتى شگفت دیدید ، همانند آن را انتظار برید چه طبیعت او وى را بر انگیزاند دیگر بار ، بر کردن چنان کار . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :1
کل بازدید :21165
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/18
1:55 ع

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز چهارشنبه است .ساعت 2 بعد از ظهر. ما آماده می شویم که به حمله ی سرنوشت سازی برویم . 2 ساعت دیگر به حمله می رویم . همه با خدا راز و نیاز می کنند .نمی دانم که دیگر به خانه بر می گردم یا نه .

مادرم در شهادت من گریه کن اما بی تابی نکن و ناسزا به مسئولین مملکت نگو. دیگر غیبت نکن و مرا حلال کن اگر دلت می خواهد راحت در قبرم بخوابم و اگر که دلت می خواهد که مرا عذاب کنند حلالم نکن . مادر من جهاد را از روی وظیفه ی الهی انجام دادم و مادر دعایت می کنم. مادر جان دلم میخواست که باشم   و درکنارت زندگی کنم تا تو داغم را نبینی . اما مادر مسئولیت بر دوش هر کسی است که باید انجام دهد و اگر انجام ندهد آتش دوزخ است . مادر خدانگهدار.

پدر جان حلالم کن که پدر تو برای من زحمت کشیدی و من همیشه شما را ناراحت کردم پدر مرا ببخش که من جوان بودم و غرور داشتم ،شخصی عصبی بودم و کنترل از دستم خارج بود . پدر تو را دوست داشتم و همیشه دلم می خواست که احترامت را داشته باشم.خداحافظ

برادرجان حلالم کن . پدر و مادررا احترام کن وظیفه دینیت را انجام بده برادر با مطالعه فکر خودت را پرورش بده و نهج البلاغه نیز بهترین کتاب است .

خواهران من را حلال کنید . من شما را بسیار از خودم رنجاندم . حلالم کنید که اشتباه کردم . وظیفه دینی خودتان را انجام دهید . خواهرم بتول حجابت را بیشتر حفظ کن. خواهران به فکر مردن باشید و از خوشگذرانی بپرهیزید بی تردید شما هم روزی خواهید مرد و همدم شما در قبر اعمال شماست . همدم خوب انتخاب کنید . خداحافظ

همسر عزیز حلالم کن و در مقابل مصیبت من صبر کن . اگر برای خدا زجر را تحمل کردی خدا بی جواب نخواهد گذاشت . همسر عزیزم از دست تو راضی هستم ان شاء الله که خدا خلوصی را نصیب شما گرداند . وظایف دینی را انجام دهید و دیدار به عالم آخرت . خداحافظ

و اما از تمامی خویشان و آشنایان حلالیت بطلبید. برایم پشت بلند گو این جمله را به عرض آنها برسانید . « ای برادران دینی حلالم کنید که تحمل آتش دوزخ را ندارم . برادران عزیز دنبال دنیا نباشید و برای دنیا حرص نورزید حیف شماست که برای دنیا خودتان را زجر دهید . نباید زندگی سعادتمندانه خود را با حرص و آز از بین ببرید . به آنچه که خدا به شما داده است راضی باشید و قناعت کنید . حضرت علی می فرماید: خوشا پارسایانی که زمین را فرش و خاک را بستر و و آب را شربت گوارا قرار داده اند . بخورید تا زنده بمانید و خدا را طاعت کنید . کار کنید برای رضایت خدا و به خاطر منافع کار نکنید و برای وارث اندوزید که ضرر خواهید کرد و این موضوع در نهج البلاغه هم آمده است . بسیار بوده اند در این دنیا که چقدر ثروت داشته اند و گذاشتند و رفتند . خودتان وصی خودتان باشید و تا زنده اید چیزهایتان را به هر که می خواهید انفاق کنید . همانطور که پیغمبر گرسنه از دنیا رفت.

برایم دعا کنید که خدا مرا ببخشد و این را بدانید موقع مرگ فقط به فکر اعمال هستید پس کار نیکو انجام دهید و غیبت نکنید و دروغ نگویید و ذکر بگویید و مرا هم ببخشید . ان شاء الله از سعادتمندان قرار گیرید

پدر جان برایم 20 جلد قرآن وقف جبهه کنید و 10 شب قرآن بخوانند و در اتاقم برایم قرآن بخوانند . حمد و سوره بخوانند طلب استغفار کنند و این ده شب شام هم بدهید .

خدا اجرتان بدهد .

حسن حاجیان


  
  

وصیت نامه شهید جواد حسینی فرزند سید مصطفی

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا اَیَّتُهَا النَفسِ المُطمَئِّنِه اِرجِعیِ اِلیَ رَبِّکَ رَاضِیَهً مَرضِیَه     فَادخُلیِ فِی عِبَادِی وَاَدخُلیِ فِی جَنَّتیِ

ای صاحب نفس مطمئن و آرام به سوی پروردگار خود برگرد در حالیکه خشنودی و خدا هم از تو خشنود است پس داخل شو در بندگان من و داخل شو در بهشت من.

با سلام و درود بر منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و نایب برحقش امام خمینی و امید امت امام آیت الله منتظری و نماینده امام و امام جمعه شهر شهیدان آیت الله طاهری و دیگر یاران حسین زمان و با سلام حضور معلولین و مجروحین و جانبازان و خانواده های شهدا اسرا و مفقودین جنگ تحمیلی وصیت نامه ی خود را شروع می کنم.

پدر و مادر عزیزم این را بدانید، که میدانید تمام کسانی که در سنگرهای اسلام دفاع می کنند چشمانشان از شدت اشکی که به عشق و خوف خدا ریخته می شود صدمه دیده . شکمهایشان از روزه های فراوان لاغر شده و لبهایشان از دعا خشک شده و رخسارشان از بیداری های شبانه زرد گشته به چهره های آنان غبار پر طراوت نشسته بود و خود را جهت ظهور آقا امام زمان آماده می ساختند . آری مادرم به همین دلیل از تو می خواهم که در مرگ من گریه نکنی زیرا من هدف مشخصی داشتم و این هدف رسیدن به خدای خود بود. آری من با این هدف به جبهه های حق آمده ام از کلیه برادرانی که توان رزمی دارند و می توانند در جبهه ها که جایی باصفاتر و روحانی تر ازسنگر های خط مقدم نیست خود را برسانید به سنگرهای امام زمان که این افتخار نصیب هر کسی نمی شود . سعی کنید این افتخار را نصیب خود کنید و اینک ای نسل های آینده ای نغمه گران استقلال این پیامرسانان خون هزاران شهید را پاس بدارید این خونها را قدر بدانید . این زحمت ها را پاس داشتن خون شهیدان نگه داشتن حدود الهی است . پیروی خالصانه از امام عزیز است و دیگر اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به انقلابتان آسیبی نرسد.

خداحافظ حلالم نکنید .

لاله این چمن آلوده به رنگ است هنوز

سپر از دست نینداز که جنگ است هنوز

دوشنبه 20/12/63 ساعت 35/6دقیقه 


  
  

وصیت نامه شهید جمشید حسین زاده

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَا تَحْسَبَّنَ الَذیِنَ قُتِلُوا فِی سَبیِلِ اللَّهِ اَمْواَتاً بَلْ اَحیَاءٌعِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونْ

مپندارید آنان که در راه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی میخورند .

با سلام به حضرت مهدی (عج) و نایب برحقش خمینی بت شکن و با سلام به ملت شریف و شهید پرور و با سلام به مادر مهربانم و برادر عزیزم اکنون که به جبهه آمده ام خوشحال هستم که که می توانم به عنوان یک فرزند حقیر این ملت بتوانم از کیان جمهوری اسلامی ایران که پاک هزاران شهید به خون خفته همیشه جاوید اسلام به ثمر رسیده است راهمقدسشان را ادامه دهم و دین خودم را ادا کنم گرچه هر چه قدر زحمت بکشم و کوشش کنم در مقابل خون شهدا ناچیز است . ای مادر مهربانم از اینکه اجازه دادید به جبهه بروم و یاری نمایم امام عزیزمان را که صدای حقانیت مستضعفان را بر علیه مستکبران و ظالمان دنیای پراز ظلم و بیداد سر می دهد . ای مادر عزیزم شهادت نصیب هر کس نمی شود و این فیض الهی یک افتخار است که اگر نصیب من بشود من بهترین راه را برگزیده ام و هدفم دین اسلام و الله است و به عقیده ام در این برهه و زمان هر کس در خانه بنشیند و به فکر اسلام و مسلمین نباشد حرام است . ای مادر مهربانم من نمی توانم از آنهمه زحمت ها و کوشش هایی که برایم کشیدی و مرا بزرگ کردی از شما قدر دانی بکنم و فقط خداوند منان می تواند اجر پاداش شما را بدهد که فرزندی رابزرگ و در راه اسلام فدا نمودید . مادرم اگر بعضی وقتها شما را اذیت کرده ام خواهش می کنم من را ببخشید و از خداوند برایم طلب آمرزش بکنید .مادرم شما نباید ناراحتی به خود راه بدهیداگر شهید شوم و همیشه صبر و بردباری را پیشه ی کارهای خود قرار دهید و بر سر قبرم ننویسید شهید ناکام بلکه به کام خود رسیده ام و ملت شریف ایران و مادر و برادر عزیزم از شماها می خواهم که راه شهیدان را ادامه دهید و نگذارید که خون شهدا هدر برودکه نزد خدا مسئول هستید . برادرم اگر اسلحه از دستم افتاد از تو می خواهم که آن را برداری و راهم را ادامه دهی که اگر همه ی ما فدای قرآن و اسلام شویم باز هم کم است . باید آنقدر خون بدهیم که پرچم لا اله الا الله در سراسر گیتی به احتزاز درآید و نور اسلام جهان را نورانی کند . ملت شهید پرور ایران همیشه به حرف های امام عزیز خوب گوش کنیدو به آن عمل نمایید و هیچ خطی به جز خط ولایت فقیه صراط مستقیم نیست و راه سعادت بشریت در اطاعت از ولایت فقیه می باشد و از گرانی و زمزمه های شوم منافقان که همیشه در پشت جبهه می خواهند روحیه ملت شهید پرور ایران را تضعیف کنند که الحمدلله تاکنون موفق نبوده اند و نخواهند بود چون ملت ایران همیشه بیدار است و توطئه ها را به لطف پروردگار خنثی میکنند . ملت شهید پرور ایران همیشه جبهه ها را تقویت نمایید و این حرف امام را در مغز ها بسپارید که فرمودند وحدت کلمه بزرگترین رمز پیروزی است .

خدایا تو را به قربانیان درگاهت قسم می دهم که به امام خمینی رهبر مستضعفان و قلب تپنده ملت ایران طول عمر عطا بفرما و توطئه هایی را که بر علیه انقلاب می کشندخنثی کن و به خانواده شهدا صبر و بردباری عطا بفرما

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

24/4/62


  
  

وصیت نامه احمد حسینعلیزاده

بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا خدایا از تو طلب مغفرت و بخشش می کنم و ان شاء الله از سر گناهان من بگذری . پدر و مادر و برادر و خواهر عزیزم برای من از خدا طلب مغفرت و بخشش کنید و از خدا بخواهید که از سر گناهان من بگذرد و ای برادر عزیز هرگاه به یاد من افتادی برایم قرآن بخوان ، یادت نرود . برایم یک سال نماز و 30 روز روزه بگیرند. و همچنین از تمامی اقوام و دوستان و بچه های محل خصوصاً علی آقاو دایی غلام و عمو غلام برای من طلب حلالیت کنید .

از پول ها که از من باقی مانده یا به فقیر و یا به جبهه ها کمک بکنید . خواهشم این است که از تمام آشنایان و دوستان برای من طلب حلالیت بکنید و امیدوارم که ای پدر و مادر عزیزم از من راضی باشید ان شاء الله ...

آدرس: اصفهان خیابان زینبیه تقاطع اتوبان کیلومتر 1دست چپ پلاک 94تیپ 2


  
  

بسم الله الرحمن الرحیم

اَمْ حَسِبْتُم تَدْخُلُوا الْجَّنَهً وَ لَّمَا یَعْلَمُهُ اللَّهُ الَّذیِنَ جَاهَدُوامِنْکُم وَ یَعْلَمُ الْصَابِریِنْ.

گمان می کنید به بهشت داخل خواهید شد . بدون آنکه خدا شما را امتحان کند . آنانکه جهاد در راه دین کردند و در سختیها صبرو مقاومت کنند . مقامشان را بر عالمی معلوم گرداند .

با سپاس خدایی را که از سپاس هر سپاسگذاری بی نیاز است و با درود بر محمد(ص) و فرزندان پاکش مهدی موعود(عج)و نایب بر حقش روح خداوعلماء اسلام خصوصاً آیت الله منتظری و امت همیشه در صحنه ایران .

ای کاروان شهدا به پیش که سعادت ابدی در انتظار شماست . بروید که خدا مشتری جهاد کنندگان است به بهای بهشت و خوش بحال کسی که با فرقی خونی در پیشگاه حق تعالی حاضر شود . و خدایا تو خود شاهدی که من فقط برای رضای تو به جبهه آمدم و امیدوارم شهادتم نیز برای رضای تو باشد .

ای امت خوب خدا ای شیران روز و زاهدان شب، همیشه به سخنان ائمه اطهار و پیر جماران گوش فرا دهید . همیشه قرآن بخوانید و عمل کنید . همیشه وحدت خود این رمز پیروزی را حفظ کنید . همیشه در مساجد حاضر شوید در نماز جمعه این محل وحدت همیشه جمع باشید و همه کارهایتان با خلوص نیت انجام دهید . این را بدانید که ما چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم . پس از تعداد زیاد شهدا روحیه خود را از دست ندهید که نیروی دشمن ده ها برابر کشته و مجروح می دهد. و این مایه شکر است . و اینها همه قدرت بی انتهای خداوند متعال است . پس خدا را فراموش نکنید و با یاد او کار کنید و همواره پیروان راستین ولایت فقیه باشید . ای ملت خوب خدا تا وقتی که شما فرزندان خود را به قربانگاه حق می فرستید بعثی ها نابود هستند . دانش آموز عزیز همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید و هوشیاری خود را حفظ کنید که منافق قصد فتنه دارد . و شما باید جلوی این دسیسه را بگیرید .

ای محصل عزیز در یاد گرفتن علوم خصوصاً علوم دینی سعی کنید که یاد گرفتن علوم دینی وظیفه هر مسلمان است .دانش آموز عزیز هرگاه احتیاج به نیرو اعلام شد رو به جبهه بیاورید که جبهه هم دانشگاه است . دانشگاهی به عظمت کربلا . بیا و حالت روحانی جبهه را ببین و از این دانشگاه بهره مند شو. پدر و مادر عزیز شما زحمات فراوان برای من کشیدید که قدرت جبران این زحمات را ندارم . امیدوارم من را ببخشید و ان شاء الله خدا به شما اجر بدهد. در روایت است که هر کس فرزند خود را از دست بدهد ،‌خصوصاً اگر پسر باشد و از واقعه ناراحت نشود و به خدا پناه ببرد و خدا را شکر گوید که امانتش را پس داد . اگر با خلوص نیت کامل باشد در بهش جای میگیرد . هرگاه که می خواهی برای من گریه کنی برای حسین و به یاد حسین گریه کن . این را بدانید که ما همه از او هستیم و باید به سوی او برگردیم . پس چه بهتر که این برگشتن در جبهه و آن هم شهادت باشد . پدر و مادر پیروان راستین ولایت فقیه باشید و همیشه به سخنان ائمه اطهار و پیر جماران و روحانیت گوش فرا دهید . برادرم همیشه قرآن بخوان چنانکه قرآن هم جزئیاز پوست و خون توست و به آن عمل کن . و مادر همیشه در مساجد حاضر شوید و نماز اول وقت را بخوانید . و در سنگر نماز جمعه حاضر شوید . و در مراسم دعای توسل و کمیل شرکت کنید و همواره برای احیاء و پایداری اسلام کوشش کنید و از جان و مال و حتی فرزندان حود در راه اسلام بگذرید. همیشه در دعایتان طلب پیروزی اسلام و سلامت رهبر و تعجل در فرج آقا امام زمان (عج) کنید.

                                      خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حمینی را نگه دار.

                                                    احمد حسینعلیزاده


89/9/14::: 10:38 ع
نظر()