سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدی های برادران را فراموش کن، تا دوستی شانرا پایدار کنی . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :1
کل بازدید :21161
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/18
8:18 ص

  

وصیت نامه اصغر حیرت

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ الَذیِنَ اَمَنوُا وَ هَاجَروُا وَ جَاهَدُوا فِی سَبِیلِ الَلهَ اوُلئَکَ یَرجُونَ رَحمَه الَلهَ وَ اللَهَ غَفُورٌ رَحیِماً

بقره/218

همانا آنانکه ایمان آوردند و هجرت و جهاد در راه خدا نمودند آنان به رحمت خداوند رجعت کردند و خداوند آمرزنده و مهربان است .

به نام پروردگار جهانیان و به نام خدای کریم به نام خدای بخشنده و به نام خداوند وهاب سلام بر فرمانده کل قوا امام زمان (عج) و نایب برحقش حضرت امام خمینی و کلیه یاوران امام و با درود بر صالحین و صدیقین و شهدا از صدر اسلام تا جنگ تحمیلی و با درود فراوان بر امت حزب الله و پشتیبانان واقعی جبهه های جنگ سخن خود را به نام کسی آغاز می کنم که آغاز گر سخن هاست . به نام او که مرا آفرید و برای من دست و پا و عقل ودیگر اعضای بدن را قرار داد تا با عقل خویش راه خود را در یابم .

وصیت نوشتن برای این است که انسان خود را برای مرگ آماده میسازد. مرگ یعنی رها کردن همه امیدها و آرزو ها و چه شیرین است این لحظه و چه دردناک است این قصه ، همه اینها به یک طرف لحظه بعد از مرگ هم یک طرف ، لحظه بعد از مرگ را به یاد آور که دیگر هیچ یاری نداری و تنها اعمالت گواهت و شهادت کردارت .

پس خوب است قبل از اینکه مرگ تو را دریابد و دیگر هیچ کاری از تو برنیاید به خویش بازگردی و خود را در ترازوی خویش بسنجی . وای برتو که تمام عمرت غرق در گناه بودی به کوله باری که برای خودت بسته ای نظر کن و ببین چه داری برای جواب؟هیچ ، تمام عمر غرق در گناه و اشتباه ببین چه کار میکنی و کجای؟

چه حکایت کنم ، چه بگویم که زبان از گفتنش عاجز است ، قصه نیست ، داستان نیست بلکه واقعیت محض است ، حکایت از شهادت است . چه واژه پر معنایی!!!!

آه خداوندا چه بودند فرزندان کربلا و چه بودند آنهاییکه یاد کربلا را زنده می کنند در کربلای خونبار خوزستان ؟ خداوندا آیا ما می توانیم یاران حسین باشیم؟ خداوندا سعادت آنرا به ما بده که در راه تو جهاد کنیم همانطوری که هجرت کردیم . خداوندا شهادت در راه تو و نثار آنچه که به ما هدیه کرده ای چیزی جز اسماعیل وار به سوی معبود آمدن بیش نیست این جان ناقابل را هدیه راه توکردم. خداوندا از من قبول کن آنچه را در طبق اخلاص گذاشتم.

گر مرد رهی میان خون باید رفت                  با پای پیاده سر نه گون باید رفت

آیا به راستی زنده کردن حماسه در کربلای خونبار خوزستان نه این است که « قَوَّ عَلیَ خِدمَتِکَ جَوَارِحیِ وَ اَشدُد عَلیَ عَزیِمَهَ جَوَانِحیِ» پروردگارا نیرویی ده برای خدمتت اعضایم را و محکم گردان برای عز بآستانت دست و پایم را.

آیا روح انسان درکالبد جسم او زندانی است ؟ آیا براستی می توانید از دست این زندان راحت شوید ؟ انسانی که روحش در کالبد جسمش زندانی است چگونه می تواند خود را از این زندان نجات دهد؟ چگونه می تواند خود را از علایق دنیوی نجات بخشد آیا براستی می شود آنچه که خداوند به من هدیه کرده است در راه او فی سبیل الله تقدیم کرد ؟ خداوندا مرا یاری ده تا آنچه دارم به تو هدیه کنم تا رسالتی که به گردن من نهاده ای به خوبی انجام داده باشم . خداوندامال دنیا نتوانست مرا طرف خود بکشاند زیرا ذره ذره باید جوابگوی آن باشم ولی خون من در راه تو هدیه می شود . باشد تا بازماندگان راه فی سبیل الله را در پیش گیرند .

برادران رسالتتان سنگین است همانگونه رفتار نمایید که حسین (ع) و یارانش در کربلا و بالاخره فرزندان ایران زمین در خوزستان آنگونه انجام دادند و حماسه نوینی در تاریخ ایران به وجود آوردند .

و اما برای خانواده ام نمی دانم چه بنویسم جز اینکه از آنهاحلالیت بطلبم . از مادرم ، مادری که مرا از کودکی تا به این سن رسانده است و با اخلاق خوب و تربیت اسلامی آشنا کرده . از مادر مهربانم طلب حلالیت می کنم . از شما می خواهم اگر به فیض شهادت نایل آمدم در مرگم بی صبری نکنید بلکه گریه شوق نمایید چرا که به پیش پروردگارم فرا خوانده شده ام.

از پدرم نیز حلالیت می طلبم. برای شما پدرم که همه چیزم بودید و من پسر خوبی برایت نبودم ولی امیدوارم که از من بگذری و حلالم کنی و بدان که قدرت تشکر از شما و مادرم را ندارم. در مرگ من صبور و با استقامت باشید که خداوند می فرماید:

اِنَّ اَللهَ مَعَ الصَابِریِنَ    همانا خداوند با صابرین است .

خواهرم حجاب سنگر توست همچنانکه یک رزمنده در سنگر خود در جبهه های حق علیه باطل با خونش لرزه بر اندام صدامیان کافر می اندازد تو نیز با حفظ حجابت پایه های لرزان کفر و نفاق را ویران کن چرا که حجاب تو کوبنده تر از خون من است .

بلی برادرانم شما نیز وظیفه سنگینی بر دوش دارید همانا وظیفه شما تقویت پشت جبهه است چه تو برادر بزرگم که در جبهه اقتصادی پشت دشمن را خم نموده ای و چه تو برادر کوچکم که با قلب بزرگ تر از روحت مشغول تحصیل علم هستی و با دشمنان فرهنگی مبارزه می کنی . آری هر دوی شما رسالت برادر شهید بودن را دارید که بزرگترین رسالتهاست و بایستی به نحو احسن آنرا انجام داد که در روز قیامت رو سفید پیش خدا حاضر شویم .

در دنباله وصیتم خواهش دیگری دارم اینکه در بالای سنگ قبرم به جای هو الباقی بنویسید یا مهدی چونکه از اول عاشق مهدی بودم و دوست داشتم در رکاب امام زمان بجنگم و در جبهه هم در گردان یا مهدی خدمت کردم .

در دعاهای کمیل و توسل شرکت فعال داشته باشید و در نمازهای جمعه هرچه میتوانید شرکت کنید . از مردم فقیر دستگیری کنید . به خانواده های شهدا سر بزنید دعا به جان امام و منتظری را فراموش نکنید . برایم طلب عفو و بخشش نمایید . از تمامی دوستان و آشنایان می خواهم مرا حلال کنند .

 

آدرس: اصفهان خیابان کاوه سه راه ملک شهر کوی شهید علی ملکیان پلاک 27

لشگر امام حسین گردان یامهدی گروهان اسامه .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاه

التماس دعا دارم

اصغر حیرت


  
  

وصیت نامه شهید سعید حاج احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَ الَلهَ اشتَریِ مِنَ المُومِنیِنَ اَنفُسِهِم وَ اَموَالِهِم بِاَنَ لَهُمُ الجَنَه یُقَاتِلُونَ فِی سَبیِلِ الَلهَ فَیَقتُلوُنَ وَعداً عَلیهِ حَقاً فِی تُورَتهِ وَ الاِنجِیلِ وَ القُرآَنِ .....                 توبه/ 111

البته خداوند از مومنان جانها و مالهایشان را خریداری می کند و در برابر بهشت برین به ایشان می بخشد این مومنین در راه خدا پیکار می کنند میکشند و کشته میشوند این وعده حقی است بر خدا در تورات و انجیل و قرآن ....

سلام علیکم ، وصیت نامه اینجانب:

سپاس و ستایش مخصوص خداوندی است که عالم امکان را بر اساس عدالت آفرید و سلام و صلوات بر رسول گرامی اسلام محمد (ص) که برای هدایت نهایی واقامه عدل بر انگیخته شد و سلام بر ائمه هدی (ع) که پرچم عدالتند و با درود و سلام بی کران بر یگانه منجی عالم بشریت وامید مستضعفین جهان حضرت حجه ابن الحسن عسگری (عج) روحی فداه .با درودو سلام بر رهبر کبیر انقلاب قلب تپنده امت اسلامی پیر جماران حضرت امام خمینی که از خداوند طول عمر ایشان تا ظهور اقا امام زمان (عج) و حتی در کنار ایشان را خواستارم و با درود به فقیه عالیقدر شیعیان امید محرومین حضرت آیت الله منتظری و با شلام بر شهدای گرانقدر اسلام آن عزیزان که در راه احیای دین خدا با ایثارو فداکاری از همه چیز خود گذشتند و باعث خشنودی فرمانده عظیم ایشان خود آقا امام زمان (عج) روحی له الفداه شدند و با آرزوی پیروزی لشکریان حق علیه باطل و اسلام بر علیه کفر و عناد در تمامی نقاط کره خاکی آنانی که در راه زنده کردن مکتب اسلام تنها سرمایه ارزنده خود که جان عزیزشان میباشد به کف گرفتند و در جبهه ها به نبرد دلاورانه مشغول می باشند و با امید آزادی هر چه سریعتر اسرا و مفقودین و اسیران لشگر اسلام که در چنگال دشمنان دین خدا گرفتار می باشند و با سلام گرم بر شما امت حزب الله می خواهم مطالبی را از باب تذکرات الذکری نفع المومنین خدمت شما عرضه بدارم . شما ای امت قهرمان و مجاهد به مفهوم آیه اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم توجه فرمایید که فعلا اطاعت اولی الامر اطاعت از امام زمان (عج) و اطاعت از امام زمان (عج) گوش دادن به فرامین رهبر کبیر انقلاب می باشد که می فرمایند جنگ در راس امور است . از جنگ غفلت نکنید و برای جنگ تمام معنی مجهز شوید ان شاء الله تعالی ریشه فتنه در منطقه از بن کنده شود و این زمینه ریشه کن شدن فتنه از سراسر جهان بشریت عالم امکان شود ان شاء الله .و یک وقت نشود که خدایی نا کرده در راه دین خدا هستی به خرج دهید چرا که در راه دین خون بزرگان دین و پیشوایان مکتب من جمله سیدالشهدا و 72 تن از یارانشان و خون بهشتی و 72 تن از یارانش و شهدای کربلا ایران و سایر شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب ریخته شد و انقلاب تا به اینجا رسیدبهای سنگین پرداخته است از شما می خواهم که از تاریخ پندگیرید و به وظیفه دینی خود عمل کنید و قرآن را راهنمای زندگی خود قرار دهید و آیات قرآن را در قلب و جان خود نگه دارید و به آن عمل کنید وای شما خواهران عزیزم تقاضایی عاجزانه از شما دارم که سعی در حفظ حجاب خود بکنید که ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است . و حجاب شما از نظر کارایی برابر با خون شهیدان است و بنا به روایتی جهادتان در همین حفظ حجابتان است و سعی بفرمایید که دامنتان به گناه آلوده نشود چرا که دامان شما محل پرورش شیر مردان روز و زاهدان شب است که خواب از چشم دشمنان خدا گرفته است و با سلام خدمت مادر عزیزم که سالهای طولانی برای من زحمت کشیدید امیدورام که در فراق من صبور باشید و مرا حلال کنید مادر جان همانطور که در فراق برادرم صبور بودی امیدورام که خدای بزرگ درسوگ شهادت من هم به تو صبر عنایت کند .

اما ای برادرم محسن شما دیگر بزرگ شدید وباید به فکر خودت باشید درس بخوان تا برای خودت کاره ای باشی از اینکه من به شما نصیحتی کردم باید ببخشید . ای خواهرم فردوس و زهرا شما کاملا حجاب اسلامی داشته باشید از اینکهمن به شما بی احترامی کردم باید خیلی ببخشید و مرا حلال کنید .

و رفعت خداوند به شما صبر بدهد و همینطور رضا کوچولوی زیبا را از راه دور می بوسم .

رضوان خانم و آقا مهدی سلام می رسانم و نکته ای به خواهرم رضوان می گویم از این که من بی احترامی کردم باید مرا ببخشید و اما لیلا و احسان و علی از دور می بوسم و از خداوند منان می خواهم که به آرزویم برسم من که چنین لیاقتی را ندارم . خداوند به خانواده ام صبر عنایت کند از تمام اقوام و قوم و خویشان حلالیت می طلبم به امید رفع فتنه از عالم یعنی به امید پیروزی رزمندگان اسلام .

وصیت نامه سعید حاج احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ اِنَّ اَفْضَلَ اَلْمْوتِ الْقَتْلَ وَالَذّیِ نَفْسیِ بِیَدِه لَالْفُ ضَرْبَهٍ بِالْسَّیْفِ اَهَْْوَنُ عَلَّیَ مِنْ مَیْتَةٍ عَلیَ فِرَاشٍ...

برترین گونه ی مردن کشته شدن درراه خداست سوگند به کسی که جانم در اختیار اوست همانا هزار زخم شمشیر نزد من از مردن در بستر آسانتر است .

با درود بر پاسداران حرمت خون شهیدان و امام زمان (عج) ونایب بر حقش خمینی روح خدا . با سلام بر ملت شهید پرور شهر اصفهان و بر خانواده معظم شهدا وآزادی هر چه بیشتر اسرا و دعای مفقودین به امید خدای متعال و السلام و رزمندگانی که از جان ومال خود گذشتند و سوی لبیک یا خمینی مشت محکمی به دشمنان اسلام زدند . وبا درود و سلام به خانواده هایی که چنین فرزندانی هدیه به اسلام و پیغمبر کردند و باز هم درود بر روحانیونی که در خط امام و اسلام یعنی ولایت فقیه می باشند و ای مادر گرامی این لحظات آخر من است که به آرزویم برسم. ما مثل حسین وارد جنگ شدیم و مثل حسین باید شهید شویم . مادرم اگر برای من گریه کردی برای امام حسین شهید (ع) گریه کن . من راضی نیستم برایم گریه کنی پس برایم گریه نکن . من از برادران و خواهران حلالیت می طلبم.

وصیت نامه شهید سعید حاج احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام بر خانواده گرامی و هم چنین در گذشت چهلمین روز پدرم که زود از دنیا رفت و با خودش یک کفن برد ؛ خدا پدرم رابیامرزد .

و اما مادر گرامی چند کلمه ای با شما صحبت کنم. من دومین پسر شما هستم سعید . ما الان اهواز هستیم و جای هیچگونه نگرانی نیست و ای مادر مهربان از این که من در جبهه هستم ناراحت نباش ما به امید خدا برمی گردیم اصفهان و همدیگر را می بینیم و زندگی را در کنار هم می گذرانیم و ان شاء الله یک خانواده تشکیل می دهیم یعنی زن و شوهری فقط به امید خدا والسلام. و اما مادر مهربانم می دانم شما برای پسرتان مهدی ناراحت هستید خدا به شما صبر بدهد و اما برادر حسن شما باید اگرمی خواهید من خوشحال باشم باید درس بخوانی تا سر یک کاری بروی و آینده ات خوب باشد و اما محسن اگر من به تو نصیحتی کردم باید ببخشید و اما زهرا و فردوس اگر من به شما بی احترامی کردم یا شوخی کردم باید مرا ببخشید و مرا حلال کنید. و اما آقا مهدی و رضوان خانم سلام می رسانم و رضوان خانم شما به خواهرانم بگویید که حجاب اسلامی داشته باشند و از خط امام خمینی خارج نشوند و کتا ب بخوانید تا سطح فکری شما بالا برود تا مورد رحمت خداوند قرار بگیرید و ان شاء الله خبر پیروزی رزمندگانی که در جبهه های حق علیه باطل می جنگند بشنوید و از دفترچه ای که در حساب پس انداز حکیم نظامی دارم آن پول هارا به مادرم می بخشم و آن 3000 تومان را به مادرم بدهید.

پول موتورم را به مادرم بدهید و از مادر گرامی می خواهم که مرا عاجزانه حلال کند . و اما دوچرخه را به برادرم محسن بدهید به شرطی که به یاد من باشد و نکته ای که در وصیتنامه ام است را عمل کند و راستی پول عکس را داده ام و یادتان نرود که عکس چهار مارنان را بگیرید .به امید پیروزی در عملیات کربلای 7 و السلام.

و با درود بر پاسدار حرمت خون شهیدان و امام زمان مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش خمینی و با درود بر رزمندگانی که جان خود را در راه خدا هدیه کردند و سلام بر ملت شهید پرور اصفهان که چنین فرزندانی را در راه خدا هدیه می کنند . و برای سلامتی امام خمینی سه صلوات بفرستید و درود بر روحانیونی که در خط ولایت فقیه یعنی شیعه دوازده امام هستند و متقیان.

شما ای دانش آموزان و محصلان سعیو تلاشتان از زمانی که در سنگر مدارس قرار دارید کسب علم باشد زیرا که کشور نیاز به مهندسان و دکتران و دیگر متخصصان متعهد دارد ان شاء الله کشور را به سطحی برسانید که محتاج هیچ کس نباشد و برای تهیه بعضی از مایحتاج دست به روی دشمنان اسلام عزیز دراز نکنیم . واما شما ای مسئولان و کارگزاران دولت اسلامی سعی بفرمایید درانجام وظایفتان تعلل و سستی نکنید.امور مردم آنانی که برای حفظ این نظام و به ثمر رساندن این سرمایه از جان خود مایه گذاشته اند رسیدگی کنید زیرا که به فرموده امام امت خمینی بت شکن این پا برهنه ها ولی نعمت ما هستند و شما ای مادر مهربان و بهتر از جانم که روحو جانم فدای شما باد می خواهم درباره مقام والای شماست و روی صفحه کاغذ عجرلت در بیاید چرا که از این نوع حرکت قلم ها شکسته است و فقط همین را می دانم که از وقتی چشم به دنیا گشودم از شما جز محبت چیزی ندیدم . و من نتوانستم آنجور که شایسته مقام والای شماست محبتهایتان را پاسخ گویم و از شما عاجزانه تقاضا دارم که با همان عطوفت و مهربانی همیشگیتان از خطاهای من چشم پوشی کنید و مرا دعایم کنید به جهت اینکه غرق در گناه بودم و نمی دانم با چه رویی باید به درگاه الهی حاضر شوم و از شما والدین گرامی کمال تشکر را دارم که با رهنمودهای روشنگرانه خود مکتب حسینی را به من آموختید ازخداوند بزرگ عجر عظیم و صبر جمیل برای شمامادرم خواستارم و از شما مادر عزیزم حلالیت کامل می طلبم . راستی از تمام دایی ها و اقوام حلالیت بطلبید با اینکه دست خطم خوب نبود و خوب ننوشتم .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه داراز عمرما بکاه و بر عمر او بیفزا

جنگ جنگ تا پیروزی تا رفع فتنه در عالم .

نهضت حسینی رهبر ما خمینی منتظری مستوه برای حفظ اسلام محافظت بفرما .

30/11/65

آدرس: خیابان خاقانی کوچه محمدیه پلاک 65. 

سعید حاج احمدی.

 

 

 

 

والسلام

دیدار در قیامت 


  
  

وصیت نامه شهیدحسین حبیب آبادی

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم احمد، احمد عزیزم سلام می رسانم و پس از عرض سلام سلامتی شما را از خداوند متعال خواهانم . باری اگر از احوالات اینجانب حسین حبیب آبادی خواست یابید سلامتی برقراراست و هیچ نگرانی به جز دوری شما ندارم . احمد را با مادرش سلام و دعای گرمی می رسانم و همسر خود را خیلی دعا و سلام می رسانم و هیچ نگرانی به جز دوری شما ندارم و من در لشگر نجف اشرف هستم و پدر و مادر سلام می رسانم و برادر حسن با خانواده سلام می رسانم و برادر اکبر و مرتضی و رسول سلام می رسانم . عباس را با خانواده سلام می رسانم و به حسین و مادرش سلام می رسانم . اکبر مکرم با خانواده اش سلام می رسانم وحسن مکرم با خانواده اش سلام می رسانم و حسین مکرم با خانواده اش سلام می رسانم. و علی مکرم با خانواده اش سلام میرسانم. دیگر برای من نامه ننویسید چون معلوم نیست به دست من برسد یا نه . شما به تمام اقوام و خویشان و قومان بگویید که مرا ببخشند و من ناراحت نباشند مخصوصاً همسر خود و مادرش و برادرش و علی محمد و پدر و مادر و برادرانم . بیش از این سر شما را به درد نمی آورم و مزاحم وقت شما نمیشوم . من و رسول ابراهیمی با هم هستیم و پدر رسول ابراهیمی را با خانواده سلام می رسانم و دیگر عرضی ندارم بجز پیروزی رزمندگان اسلام.و همسرم را سلام و دعا می رسانم همسرم را از خدا و امام حسین (ع) سلام می رسانم . دوستانی که از قلم افتاده اند یک به یک سلام می رسانم .

قلم آور که دفتر می نویسم برای خاطر احمد احمد با مادرش

در این دنیا ندارم کس دم در آن دنیا به احمد احمد می نویسم.

 

مرکب در قلم آب انار است

ببخشید خط من خیلی خراب است .

10/5/1362

 

 

 


  
  

شهید شعربافچی زاده درسال 1342 در شهر اصفهان بدنیا آمد ودر سال 63 در اسفند ما حین عملیات بدر به شهادت رسید پیکر مطهرش بعد از 11 سال دوری از وطن در آبان 74 به وطن رسید روحش شاد وراهش پر رهرو باد .

چوب چوب یه تابوت که تو کوچه رون بود

جای پسر تو تابوت یه تیکه استخون بود

تشیع پیکر مطهر شهید شعربافچی بعداز 11 سال


89/10/18::: 2:31 ع
نظر()
  
  

 

نفرسمت چپ تصویر شهید شعر بافچی


  
  

وصیت نامه حسین علی حسینیان

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لاَ تَحسَبَنَّ الَذیِنَ قُتِلوُا فیِ سَبیِلِ اَللَه اَمواَتاً بَل اَحیاَ عِندَ رَبِهِم یُرزَقوُنَ

به نام خداوند بخشنده مهربان سخنم را آغاز می کنم .

گمان مبرید کسانی که درراه خدا کشته شده اند مرده اند بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند .

با درود و سلام بر امام امت خمینی بزرگ منجی انسانها از ظلمت به نور و از شرک به خدا پرستی و سلام و درود به خانواده های شهدا و مجروحین و جانبازان و رزمندگان من حال که آماده عملیات هستم وظیفه خود دانستم که چند جمله ای برای شما خانواده گرامیم و شما دوستان عزیز به عنوان وصیت نامه بنویسم .

من راهی که در آن قدم گذاشته ام هدفم جز یاریدین اسلام و رضای خدا و لبیک گفتن به ندای حسین زمان خمینی بت شکن چیزی دیگر نبوده چون من مبنی بر فرمان امام امت که فرمود جوانان به جبهه ها هجوم آورید من طبق آن مسئولیت شرعی که امام فرموده بود وظیفه شرعی خود دانستم که به جبهه ها بیایم و هیچ زور و اجباری در آمدنم نبود . با میل و دلخواه برای یاری کردن دین خدا و لبیک گفتن به ندای امام به جبهه ها آمدم برای ملت ایران تقاضا دارم که همانطوری که تا کنون امام را یاری نموده اید و جبهه ها را یاری نمو ده اید حالا همنطور یار و یاور امام و در خط امام باشید و بدانید که راه امام راه آقا امام زمان است و شما پیروزید و سخن دارم برای برادران و دوستان عزیزم :

سعی کنید که کارهایتان و اعمالتان برای اسلام و رضای خداوند باشد و سعی کنید اعمالتان مشت محکمی بر منافقان کور دل و این خدا بی خبر ها بزنید که این منافقان راهشان راه گمراه است و در این دنیا و آخرت خواز و ذلیل هستند مگر نه این است که انسان یکدفعه میمیرد و آن یکدفعه هم بهتر است که در راه خدا باشد و نه در راه چیزهای دنیوی و ای برادران و دوستان عزیز اگر می توانید حتی اگر یک ماه هم است بیایید به جبهه ها و نور این جبهه ها را ببینید و ببینید که شبها این رزمندگان اسلام شبها با خدای خود راز و نیاز می کنند و سخنی دارم برای حزب و حزب گراها :

شما که حزب برای خود درست می کنید و می خواهید اسلام را سرکوب کنید آیا تا به حال فکر کردید که راهتان اشتباه است پس کمی فک رکنید و به خود بیایید و گرنه در این دنیا خوار و ذلیل خواهید شد و اگر دست خود را از حزب گرایی کشیدید به خدا قسم که هم خدا از دست شما راضی است و هم امام امت و هم ملت و شما حزب گراها اگر امام را قبول دارید دیدید که گفت حزب فقط حزب الله و غیر از این حزب الله هیچ حزبی دیگر نمی خواهیم و دست از این کارهای بیهوده بردارید و به جبهه ها هجوم آورید که زمان امام حسین (ع) است بیایید و امام حسین (ع) را یاری کنید که امام حسین فعلا به شما احتیاج دارد .

سخنی دارم برای ملت گوش دهید و عمل کنید از من گناهکار : 1. شما ای حزب های بیهوده شما بدانید که حتما در این دنیا ذلیل و خوار هستید و وصیتم برای شما این است کههر کس با حضرت آیت الله منتظری و حضرت آیت الله طاهری مخالف است در مراسم من راضی نیستم بیاید و سخن دارم برای پدر و مادرم و این است که این زبان و قلم من گویا توانایی آن را ندارد که از زحمات که شما پدر عزیز و مادر مهربانم به پای من کشیدید بنویسم و بیان کنم . مبادا که از شهید شدن من ناراحت باشید و خدا را شکر کنید که چنین امانتی که نزد شما بوده توانستید تا به حال دوتا ازآنان را به بهترین وجه به نزد خداوند هدیه کنید و خوش به احوالتان شما ای خانواده های شهدا .

مادر تو مانند زینب و کارهایتان زینب گونه باشد و سعی کنید بچه های خود را مانند علی اکبر ها و حسین ها و زینب ها تربیت کنید .از کشته شدن آنها درراه خدا هیچ غم و اندوه به خود راه ندهید و همانطور که امام فرموده است این جوانان که شهید شده اند مال پدر و مادر ها نبوده اند بلکه مال خدا اهل بیت پیامبر (ص) بوده اند و وصیت من این است که مرا در تکیه شهدا به خاک بسپارید مرا ببخشید که برای شما فرزند خوبی نبودم و از برادران هر کسی از من کوچک و گناهکار بدی یا توهین به آنها نمودم مرا به بزرگی خودتان ببخشید و سخنی دارم برای برادران بسیج و دانش آموزان عزیز که بسیجی ها شما سنگرتان را حفظ کنید که خدا با شماست و هواستان به این ضد انقلابیهاباشد و شما ای دانش آموزان عزیز شما با درس خواندن خود و شرکت کردن در کلاسهای خود لطمه ای وارد نشود و راه شهدا را ادامه دهید و با این عمل مشت محکمی بر دهان جهان خوران و منافقان بزنید .

سخنی دارم برای اینهایی که لب خیابان ها می نشینند و کارهای بیهوده می کنند . ای شما که لب کوچه ها و خیابان ها می نشینید آیا شما توی روی خانواده شهدا خجالت نمی کشید . آیا فردا روز قیامت چه خواهید جواب داد ؟ این دنیا دنیای گذر است خدا انسان را فرستاده است و دین اسلام را برای شما فرستاده است که بتوانید از او عمل کنید پس خدا شما را فرستاده است این کارها را بکنید ؟ آیا تا به حال فکرکرده اید که چه کسی تو را فرستاده است آیا تا به حال فکر کرده اید که کارتان اشتباه است ؟ پس بیایید و به خدای خود توبه کنید و به راه او عمل کنید و بسیج ها و مسجد ها را پر کنید که خدا از دست شما راضی باشد . شما میخواهید فردای قیامت جواب این خون هارا چه جواب دهید

10 روز روزه و یک ماه نماز برایم بخوانید .

هر کس آمد و گفت که پول ازمن میخواهد به او بدهید . باید خیلی خیلی ببخشید .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا .

 

دیدار ما درروز قیامت برای انسانهای خوب .

 

آدرس: اصفهان دستگرد خیار خیابان کشاورزی کوی شهید حسینیان منزل محمد حسینیان               


  
  

وصیت نامه برادرشهید سید اکبر حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

قال المعصوم (ع) : قال الله تبارک و تعالی ان یقول :

مَن طَلَبنیِ وَجَدنِی وَ مَن وَجدَنیِ عَرَفتَنیِ وَ مَن عَرفتَنیِ عَشَقتَنیِ وَ مَن عَشَقتُه قَتَلتُه وَ مَن قَتلَتُه فَعَلَّی دِیَّتَه وَ مَن عَلَیَّ دِیَّتَه فَانَا دِیتَّهَ

فرمودند معصوم (ع)که خداوند تبارک و تعالی فرمود :

کسیکه مرا طلب کند می یابد و کسیکه مرا یافت مرا شناخته است و کسیکه مرا شناخت عاشقم می شود و کسی که عاشقم شود من نیز عاشق او می شوم و کسی که من عاشقش شوم اورا می کشم و کسیکه من او را کشتم پس دیه اش هم بر عهده ی من است و کسی که دیه اش بر من است پس من خودم دیه ی او هستم .

با نام خداو برای خدا و بایاد خدا و با اجازه از پیشگاه ربوبی حق سبحانه ، نکاتی چند را به عنوان وصیت نامه مرقوم می دارم .

ای وصیت نامه را فقط برای رضای خدا و به حسب وظیفه ای که به عهده هر فرد مسلمان است که در آخر عمر خود وصایایی بکند . می نویسم و از خداوند قادر و متعال درخواست میکنم که فکر مرا به آن سمت که مصلحت اوست و قلم مرا به نوشتن آن چیزهایی که رضایتش در اوست متمایل بگرداند . ان شاء الله تعالی.

درود و سلام خداوند بر پیامبران و رسولان الهی درود و سلام خداوند بر امامان معصوم (ع) بالاخص حضرت حجه ابن الحسن العسکری (عج) درود و سلام خداوند بر نایب بر حقش امام خمینی . درود و سلام خداوند بر شهیدان راه حق و فضیلت از هابیل تا دیگر شهدا الی یوم القیامه.

بنده سید اکبر حسینی فرزند سید محمود حسینی شهادت می دهم که خدایی جز خدای یکتا نیست و معبود و معشوقی جز الله نیست که خالق جهان هستی است و شهادت می دهم که حضرت محمد ابن عبدالله بنده و فرستاده خدا به سوی خلق است و حضرت علی (ع) امیر المومنین و امام اول مسلمین جهان می باشد .

و اما بعد چرا من به جبهه آمدم : من به چند علت به جبهه رفتم:

1. وظیفههر فرد مسلمان است که بنا به حکم خداوند کریم در قرآن مجید از دین و مکتب خود یعنی اسلام تا سرحد جان دفاع کند و اکنون که رژیم بعثی صهیونیستی عراق به تحریک شیطان بزرگ آمریکا با نیروهای مزدور خود به میهن اسلامی ایران حمله کرده واسلام در خطر است قرآن در خطر است لهذا وظیفه بنده به عنوان یک مسلمان شیعه ایجاب میکرد که برای حفظ و حراست اسلام و قرآن عزیز و نوامیس مسلمین محیا شود و به همراه دیگر یاران حسین(ع) به جبهه ها عزیمت کنم .

2. دومین دلیل بنده برای آمدن به جبهه ها این بود:

از طرفیدیدم وظیفه شرعی ایجاب میکرد که به حکم اطاعت از ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی (دام ظله العالی) که فرمودند واجب است برای همه که به جبهه ها بروند و همینطوری برای پاسخ دادن به هل من ناصر ینصرنی ایشان که حسین زمانند به سوی جبهه ها بشتابم .

و از طرف دیگر دیدم در جبهه ها نیاز فراوانی به نیروی انسانی و جوانان متعهد و برومند هست ، هرچند که خود را لایق نمی دانستم ولی وظیفه خود دانستم که این خلاء را با دیگر برادران پر کنیم .

3. در جبهه های نبرد حق علیه باطل یک حالت معنوی خاص و عجیبی ایجاد شده است و محیط مناسبی برای خود سازی و نزدیک شدن به خدا فراهم شده . لهذا من هم به جبهه مهاجرت کردم تا اینکه به یاری خداوند تبارک و تعالی خودم را بسازم .

واما بعد بنده کوچکتر از آنم که بخواهم برای مردم مسلمان و شهید پرور پیامی بدهم و یا توصیه ای بکنم ولی به حسب وظیفه امر به معروف و نهی از منکر نکاتی را خاضعانه گوش زد می کنم چون« فذکر ان الذکر تنفع للمومنین »

1.  اولین نکته که از نظر بنده خیلی مهم و حیاتی است مسئله انقلاب درونی و ارزش اوست . اکنون که در جامعه ما انقلابی اسلامی روی داده است و نظام و ارزش ها عوض شده است و اکنون که امکانات و محیط مساعدی ایجاد شده است چرا ما نبایستی خودمان را بسازیم . آن انقلابی پیروز است که همه جانبه باشد . اگر ما رژیمی را عوض کرده و خود را عوض نکنیم تحول درونی در ما ایجاد نشود آن انقلاب هم شکست میخورد . لهذا همه ما موظفیم در مقابل این همه خون شهید احساس مسئولیت کرده و خود را بسازیم . سعی کنیم خود را درون فکر روان اعضاء و جوارح خود را بر وفق احکام اسلام و مسائلش میزان کنیم . اگر ما در درون خود انقلابی ایجاد کردیم و با نفس مبارزه کردیم و تمام احکام و قوانین اسلام را در تمام اعمال و رفتار و کردار و گفتار خود پیاده کردیم آنوقت می توانیم در جامعه و دیگر مردم اثر بگذاریم چون قرآن مجید می فرماید: ای مسلمانان مردم را به غیر زبان خود یعنی با عمل صحیح مکتبی به اسلام دعوت کنید .

2.  دومین مطلب ضرورتی است که بعد از هر انقلابی به خوبی حس می شود و آن اطاعت از ولی فقیه عادل زمان می باشد که در این زمان عهده دار این مسئولیت خطیر حضرت امام خمینی هستند . ای امت شهید پرور مسلمان سعی کنید و حتما از جان و دل مطیع امام امت باشید .ای عزیزان از دور ایشان متفرق نشوید که نابود می شوید . ازایشان پیروی کنید تااینکه اسلام محفوظ بماند و اختلاف در جامعه مسلمین ایجاد نگردد. از گروه گرایی های کورکورانه بپرهیزید که باعث اختلاف است و اختلاف قلب امام عزیزمان را به درد می آورد .

3.  سومین مهم در صحنه بودن و متقی بودن شما امت شهید پرور مسلم است . ای عباد الله ای بندگان خدا در تمام مسائل اجتماعی مانند همیشه شرکت فعال داشته باشید . نماز جمعه ها را باشکوه هر چه تمامتر برگزار کنید که دشمنان ما از همین اجتماعات الهی می ترسند . نمازهای یومیه را به جماعت برگزار کرده و دعا ها را زیاد بخوانید . برای ظهور آقا امام زمان (عج) و برای برکت عمر رهبرمان دعا کنید . همیشه و در همه حال به یاد خدا باشید . ای بندگان خدا شما را به تقوا توصیه و دعوت می کنم . یعنی در تمام مراحل و مسائل زندگی خود در اجتماع و خانواده در تمام اعضاء و جوارح بدن خود رعایت تقوا را بکنید . یعنی فقط رضایت خدا را بخواهید و اعمال مورد رضایت خدا را انجام دهید .

4.  چهارمین مطلب این است که : ای بندگان خدا قرآن را از یاد نبرید این سفره ای است که خداوند کریم برای همه گسترده لهذا ما باید به مقدار نیازمان از این خوان مقدس نعمت استفاده کنیم . مثلاً یکی از آیه های قرآن مجید این است که : واعدوا لهم من استطعتم من قوّه . یعنی هرچه نیرو و توان دارید بر علیه دشمنان اسلام تجهیز کنید . احتمال دارد این آیه آنطور که از معنیش پیداست می خواهد این را برساند که: ای مسلمانان در هر قسمت و هر مورد اعم از سیاسی و نظامی و اجتماعی و فرهنگی و عقیدتی و غیره هرچه می توانید تلاش و کوشش کنید و مجهزتر از دشمنان شوید .در این مورد می خواستم تذکر بدهم که بیاییم و به این آیه حتماًعمل کنیم .

در رابطه با این آیه می خواستم بگویم که یک موردش خوب عمل شده و آن قسمت فرهنگی عقیدتی و سیاسی آن است . باید در مقابل تمام امکانات دشمن قد علم کرد . دشمن های ما با هم متحد شده و یک تشکیلات منسجم را برای نابودی اسلام اسلام تشکیل داده اند . پس ما هم باید دست به کار شویم .در این باره بنده آن تشکیلات را که بتواند در مقابل تشکیلات کفر بایستد سراغ دارم و آن حزب جمهوری اسلامی است . بنده حزب جمهوری اسلامی را یک تشکیلات مقدس همه جانبه اجتماعی می دانم که می خواهد در آینده ان شاء الله آمال و اهداف انبیاء را که همان از بین بردن ظلم و ستم و برقراری حکومت عدل الهی و پاک کردن درون انسانهاست محقق کند .

 بدانید که یک انقلاب اسلامی اگردارای تشکیلات مکتبی منسجم نباشد آخرالامر شکست می خورد .

و اما شما ای پدر و مادر عزیزم میدانم که هیچ پدر و مادری طاقت دوری فرزند خود را ندارد . سلام و تحیت بی کران خداند بر شما ای پدرم که چقد رزحمت کشیدی و تمام کوششت این بود که بچه هایی مومن و متعهد به جامعه اسلامی تحویل بدهی و بر شما ای مادر مهربانم چه خون دل ها که نخوردی و چه شبهایی را که بیدار ماندی تا اینکه فرزندانت به خواب نازنینی فرو روند . من که نتوانستم جبران آن همه زحمت های شما را بکنم ولی از خدا می خواهم که به شما اجر جزیل بدهد چون اجر اوست که مفید و پایدار است .

عرض کنم یک مقدار پول دارم از آنها یک سال نمازو روزه بدهید برایم بخوانند . یک مقداری هم برای رد مظالم بدهید و خمس آن را هم داده و اگر چیزی ماند به حساب 100 امام بریزید . و از شما میخواهم که مرا حلال کنید اگر من لیاقت شهادت را پیدا کردم و شهید شدم ناراحت نباشید برای شهید شدن فرزند خود گریه نکنید چون شهادت موت نیست . اگر خواستید بگریید برای حسین فاطمه گریه کنید .

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

از عمر مابکاه و به عمر او بیفزا

 

 

آدرس: اصفهان خیابان منتظری بهارانچی کوهانستان ماربین کوچه شهید صادق بابا شاهی منزل حاج سید محمود حسینی


  
  
   1   2   3      >