سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که به حکمت شناخته شود، چشمها او رابه دیده وقار و شکوه بنگرند . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21225
تعداد کل یاداشته ها : 38
103/2/30
3:23 ع

وصیت نامه شهید محمدعلی حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

اِناَ لِلهَ وَ اِنَا اِلیَهِ راَجِعُونَ

اَنفِرُو خِفَافاً وَ ثِقَالاً وَ جَاهِدُوا بِاَموَالِکُم وَ اَنفُسِکُم فِی سَبِیلِ الَلهَ ، ذَلِکُم خَیرٌ لَکُم اِن کُنتُم تَعلَمُونَ ( توبه /40)

برای جنگ با دشمنان مجهز و سبکبال بیرون بیایید و پیکار کنید با مالها و جانهایتان در راه خدا ، این بهتر است برای شما اگر مردمی با دانش و فکر باشید .

با سلام و درود به پیشگاه چهارده اختر تابناک آسمان ولایت و امامت که هر یک برای رستگاری و سعادتمند شدن مردم در دنیا و آخرت کوششها کردند و مشکلات بسیار عظیمی را در راه به جان خریدند تا توانستندقرآن و فرامین اسلام را در اختیار ما گذارند، باشد که پیرو اهل بیت و قرآن باشیم و این دو چیز گران بها را اسوه و الگو در زندگی قرار دهیم ، انشالله ...

و اما چند کلمه ای در مورد روز قیامت به عنوان وصیت ذکر می کنم .

اِقتَرِبَ لِلنَاسَ حِسَابَهُم وَ هُم فِی غِفلَهٍ مُعرَضُونَ.

نزدیک شد برای مردم حساب ایشان و ایشانند در گمراهی و غفلت (انبیاء/1)

علت بسیاری از انحرافات اخلاقی، بی حجابی ها ، احتکار، گرانفروشی ، دروغ ، غیبت ، تهمت و خلاصه تمام معاصی این است که انسان روز قیامت را فراموش کرده و یا نمی تواند درک کند به اندازه توانایی خود : ولی بدانید که دنیاجای ماندن نیست بلکه خداوند برای آزمایش شما را به این سرا فرستاده است تا با این توشه راه پر خطر و طولانی که دارید با انجام دادن اعمال صالح و نیک و دوری از رذایل اخلاقی و سستی این راه را به آسانی بروید ، در اینجا از روحانیت می خواهم که مسئله قیامت را بطور کامل برای مردم بازگو کنند و لاقل هر چند هفته ای یکبار درباره قیامت برای امت اسلامی صحبت کنند چون انسان دارای ماده ی نسیان است به همین جهت باید مرتباً در گوش ها زنگ خطر زده شود ، امیدوارم که هر کسی که این را خوانده به آن عمل کند .

پیامی برای دانش آموزان دارم که ابتدا درباره کشور اسپانیا چند جمله ای برای شما می نویسم : کشور اسپانیا توسط نیروهای اسلام به تصرف در آمد و مردم محروم و زیر ظلم آن را نجات داد و مردم آن اسلام آوردند و هر روز که می گذشت ایمان آنها تحکیم میشد و بر قدرت آنها افزوده میشد ولی با آمدن مستشاران اروپایی به آن کشور زمینه ای شد که اروپاییان جوانان را منحرف کنند و آنها را دچار فساد اخلاقی کنند و بدین طریق ایمان آنها را بگیرند و از دینشان خارج کنند که همین کار را کردند و اسپانیا که در قدیم یک پایگاه مهم برای توسعه اسلام بود ، الان یک کشور اروپایی است . پس بر شما دانش آموزان است که برای حفظ اسلام در خواندن درس ها بسیار جدی باشید و از وقتهایتان نهایت استفاده را بکنید که اگر این وقت ها را بیهوده بگذرانید بعداً غصه می خورید و سعی کنید در تمام ابعاد اعم از بعد فرهنگی اقتصادی نظامی سیاسی عقیدتی ائدلوژی مهره های مفید برای مکتب اسلام و میهن باشید .

پدر و مادر گرامی می دانم که چه زحمات بزرگی در طول زندگی برای من می کشیدیدو الان هم در فقدان من و اینکه اولاد بزرگ شما سید حسین 20 سال است که سلامتی روحی خود را از دست داده می سوزید و می سازید . ولی این راهی بود که من با شناخت کامل آن را انتخاب کردم و بر مبنای اینکه امام عزیز رفتن به جبهه را از اهم واجبات دانسته اند به جبهه آمدم و امیدوارم که بتوانم وظیفه خود را انجام دهم و من در آخرت برای شفای سید حسین و دیگر مریضان اسلام دعا خواهم کرد و صبر را برای شما خواستارم

                                                                            محمد علی حسینی 9/6/65

                                                                            فرزند سید کریم حسینی

گردان امام رضا گرهان حضرت قاسم


  
  

وصیت نامه شهید سید رسول حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

الَذیِنَ اَمَنوُا وَ هَاجَرُوا وَ جَاهَدوُا فِی سَبیِلِ الَلهَ بِاَموَالِهِم وَ اَنفُسِهِم اَعظَمَ دَرَجَهً عِندَ الَلهَ وَ اُولَئِکَ هُمُ الفَائِزُونَ (توبه /22)

آنانکه ایمان آوردند و هجرت کردند و در راه خدا جهاد کردند به مالها و جانهایشان آنها را نزد خدا مقام بلندی است و آنان رستگاران و سعادتمندان دو عالمند .

اینک که سعادت آن پیدا کردم تا در جبهه های حق علیه باطل شرکت کنم ، خدای راسپاس می گویم و کلماتی را چند به عنوان وصیت نامه می نویسم شاید در خواننده اثر داشته باشد . اول از هر سخن

«اَشهَدُ اَنَّ لَا اِلهَ اِلَّا الَلهَ وَ اَشهَدُ اَنَّ مُحَمَّدً رَسُولُ اَللهَ وَ اَشهَدُ اَنَّ اَمیِرَالَمُومِنِینَ عَلِیًّا حُجَهُ اَللَه وَ اَشهَدُ اَنَّ الَاِئِمَهِ المَعصُومِینَ(ع) »

اکنون که خداوند شهادت را نصیب من نموده است اعلام می دارم که راه خود را که دین مبین اسلام است شناخته و برای دفاع از اسلام و مرز و بوم کشورم به جبهه های جنگ عازم شدم . اکنون به تمام امت حزب الله می گویم که رسول سرباز روح الله بود و افتخار بزرگی برای خود می دانست و به عنوان تذکر جملاتی را بیان می نمایم .امام را تنها نگذارید و این خود چندین راه دارد 1. نماز جمعه این میعادگاه وحدت را ترک نکنید . 2.جبهه های حق علیه باطل را فراموش نکنید .3. همیشه و در همه حال در صحنه ی انقلاب باشید و....

و در پایان امید آن دارم که تمام دوستان خویشان و تمام حق داران حق خود را بر من حلال کنند گرچه گناهان من زیاد است اما کرم و رحمت خداوند بیشتر از هر چیز می باشد.

ان الله مع الصابرین

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاه

 

آدرس: اصفهان خوراسگاه خیابان جی ایستگاه روغنی کوی شهید جنب مسجد امام حسن پلاک2

 

 

 


  
  
<      1   2   3